Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada wyraźne widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy dokładnie obejrzeć zakupiony przedmiot przy obecności kuriera. W razie uszkodzeń koniecznie spisz protokół szkody,który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, posiada pęknięcia, widoczne uszkodzenia lub jest niezgodny z opisem, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 691-531-508, bądź kontakt@retrochata.pl

W ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zostanie podjęta decyzja czy:

  • Zrekompensujemy poniesione przez Ciebie ewentualne koszty związane z naprawą produktu.
  • Wymienimy produkt - jeśli będzie dostępny podobny produkt.
  • Zwrócimy pieniądze na konto a reklamowany produkt zostanie odesłany na adres firmy.
  • Produkt zostanie odesłany i naprawiony na nasz koszt.

Z uwagi na używany charakter oferowanych przedmiotów w sklepie, reklamacji podlegają jedynie wady przedmiotu nie przedstawione w opisie lub na zdjęciach oferty. Jeśli okaże się, że towar nosi ślady użytkowania czy uszkodzeń, które powstały w wyniku użytkowania przez Kupującego, reklamacja zostanie odrzucona.

W razie wątpliwości, zawsze zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@retrochata.pl lub telefonicznie: 691-531-508. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania czy uszkodzeń - każdy element musi być kompletny i dostarczony w oryginalnym stanie niezmienionym, w takim jakim dotarł do Kupującego. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu

  • Odeślij na własny koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością.
  • Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta,na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się z całą jego zawartością)
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl